Moș Crăciun..

Moș Crăciun,  iubit de toți ,fie mici sau mari...



              Moș Crăciun este cum bine știm un bătrânel cu chip și suflet de copil, pentru că doar un copil îl poate înțelege și cunoaște atât de bine pe altul.. Moșul e blând și bun, calm și devotat.. Se spune că moșul miroase a biscuiți și a ciocolată cu lapte, are obrăjori reci și roșii de la ger.. Moșul știe mereu cine a fost cuminte și cine a fost neastâmpărat, știe ce-am făcut de-a lungul anului. Moșul vine de la Polul Nord, dintr-o căsuță veselă și luminoasă, unde este ajutat de spiriduși zglobii și harnici, cu care face jucării. Totodată este reprezentantul și ajutorul lui Isus pe pământ, aducând bucurie și liniște tuturor; dar cu toate aceste nu trebuie să uităm că motivul principal al Crăciunului este pruncușorul Isus născut la Betleem. 

             În fiecare noapte de Ajun el lasă în fiecare casă un strop de magie, speranță și optimist, Moșul asta reprezintă: iubire, magie, optimism și încredere.
                  
                 Nu de mult am citit undeva cea mai frumoasă definiție a moșului:Moș Crăciun este un fiu al lui Dumnezeu, care transmite nevăzut daruri pe care Cristos vrea să le dăruiască copiilor, folosind u-se de ajutorul părinților. Îmi amintesc cu nostalgie serile de 24 decembrie din copilăria mea, când mama îmi dădea câte o atribuție de făcut prin casă, doar doar să poată da fuga în camera cea bună unde era așezat bradul, ca să „îl ajute pe Moș Crăciun” să pună cadourile sub brad. Cu nerăbdare și emoție așteptam să vină Moș Crăciun iar când vedeam pungile așezate cu grijă sub brad, deschideam ușa cu putere să le desfac rapid pentru că se apropia timpul de a merge la biserică pentru liturghia din noaptea de Crăciun. Alteori, aveam bucuria găsirii cadourilor, când după câteva ore bune de umblat la colindat ajungeam acasă iar mama mă anunța că a venit Moșul. Atunci, în acele momente de bucurie când căutam cu nerăbdare în pungile de cadou simțeam că cineva mă iubește, acela era într-un fel sau altul Moș Crăciun...
Căci despre asta e Crăciunul prieteni, despre iubire...și la urma urmelor doar despre asta avem nevoie pentru a fi cu adevărat fericiți și împliniți, de iubire.



Imagini pentru mos craciun și Isus"

Comentarii